Fòrum d'eCatalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sobre montar fabriques...

4 participantes

Sobre montar fabriques... Empty Sobre montar fabriques...

Missatge por aspelintxat Dv 9 Ago 2013 - 20:39

A veure, tinc un dubte. Vull construir una mina d´alumini, perque val 10 golds, i els tinc, pero al nostre territori que no hi ha alumini,la puc construir i que em doni 125 materies primes per armes?? Si es aixi, crec que en construire una, i evito comprar materies primes per fer les meves armes...
aspelintxat

Nombre de missatges : 72
Data d'inscripció : 29/06/2013
Edat : 46

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre montar fabriques... Empty Re: Sobre montar fabriques...

Missatge por ita Ds 10 Ago 2013 - 12:08

la pots construir, però no t'ho recomano, millor estalvia pels trainings, guarda tot l'or que tinguis per això que amb lo que guanyes amb medalles de supersoldat treus més diners.

La mina d'alumini necessitaries mesos per compensar els 10 golds que et gastaras amb el poc benefici que en treuràs.
ita

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 28/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Karnitx - Ali Gual Dg 18 Ago 2013 - 16:32

Equilicua! Els golds pel TG. D'aquesta manera pots aconseguir els golds mes rapidament i amortitzar la inversio. Si encara ets D1 pots fer una fabrica de cohets i robar BH amb els cohets Q1 que son, si no recordo malament, 50k de dany cada un. No augmentes exp mes que per la medalla i treus uns golds... :itsfree: Jo soc partidari d'almenys TG al maxim i força d'almenys 2000 per entrar a la D2
Karnitx - Ali Gual

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por enrivax Dl 19 Ago 2013 - 1:27

Però per fer training de pago, (jo estic al 3er nivell, del 2on entrenament el de 0,19 gold +7,5 de força) millor esperar el tema dels contractes, no?
O paga la pena pagar els 0,19 per pujar els 7,5 de força?

Em costa 1 gold aconseguir +40 de força, que al final es lo mateix que 2 dies d'entrenament gratix. Molt car, no?
enrivax

Nombre de missatges : 459
Data d'inscripció : 27/06/2013
Edat : 110
Ubicació : Puigmal

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt