Fòrum d'eCatalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

He tornat \o/

+8
ita
montserrati
enrivax
pau esteve
Fourfantastic
Derviriles
Naboal
joanj90
12 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

He tornat \o/ Empty He tornat o/

Missatge por joanj90 Dg 1 Set 2013 - 10:18

Despres de que vaig tenir de marxar a corre cuita per temes de feina, ja he pogut tornar a casa. Espero que la meva ausencia no hagi donat problemes (especialment el NBE), sento les possibles molesties pels clients >.<.

Bé, ja torno a ser aqui al 100% així que don't worry be fapen :3
joanj90
joanj90

Nombre de missatges : 37
Data d'inscripció : 27/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

He tornat \o/ Empty Re: He tornat \o/

Missatge por Naboal Dg 1 Set 2013 - 12:55

doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Nombre de missatges : 642

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Derviriles Dl 2 Set 2013 - 22:38

Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.
Derviriles
Derviriles

Nombre de missatges : 220

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dl 2 Set 2013 - 23:28

Jo també t'estimo Derviriles :*
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dt 3 Set 2013 - 15:01

Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Li vols explicar per IRC, perque així pots explicarli l'historia manipulantla com tu vulguis i així ningú s'enterara, eh pillin!!! Aish naboal, que ja ens anem coneixent http://www.stewartsv http://www.stewartsv 
Fourfantastic
Refugiat

Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 28/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dt 3 Set 2013 - 15:05

Derviriles escrigué:

mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.
Fourfantastic
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por pau esteve Dt 3 Set 2013 - 16:23

Fourfantastic escrigué:
Derviriles escrigué:
mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.
veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpte
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 324

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dt 3 Set 2013 - 16:33

pau esteve escrigué:
Fourfantastic escrigué:
Derviriles escrigué:
veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpte
Pues eso... el forum ha deixat de ser l'imparcialitat que Catlander pregonave.
Fourfantastic
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por pau esteve Dt 3 Set 2013 - 16:38

Fourfantastic escrigué:
pau esteve escrigué:
Fourfantastic escrigué:
Derviriles escrigué:
vam ser natros que li vam demanar que vingues i fes algo, i va elegir cedir l'administració, em pareix sensat.
pau esteve
pau esteve

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dt 3 Set 2013 - 16:51

pau esteve escrigué:
Fourfantastic escrigué:
pau esteve escrigué:
Fourfantastic escrigué:
Derviriles escrigué:
vam ser natros que li vam demanar que vingues i fes algo, i va elegir cedir l'administració, em pareix sensat.
El sensat serie més d'un admin i a poder ser algú que no l'hagues liat amb l'anterior forum (i aixó va per a les dos bandes).
Fourfantastic
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por enrivax Dt 3 Set 2013 - 21:14

Be... al menys sembla que ja no soc l'unic que reclama que l'administraió del fòrum te que ser neutral, per elecció democrática, sota el control del govern i amb mes d'un administrador.
Per cert, no s'havia d'escollir al administrador o administradors democráticament?
O això es el que es deia aquí: https://eegipte.forocatalan.com/t26-novetats-del-forum
enrivax

Nombre de missatges : 459
Edat : 110
Ubicació : Puigmal

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por pau esteve Dc 4 Set 2013 - 2:00

Fourfantastic escrigué:
pau esteve escrigué:
Fourfantastic escrigué:
pau esteve escrigué:
Fourfantastic escrigué:
Derviriles escrigué:
El sensat serie més d'un admin i a poder ser algú que no l'hagues liat amb l'anterior forum (i aixó va per a les dos bandes).
hi ha més d'un admin crec
pau esteve
pau esteve

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por enrivax Dc 4 Set 2013 - 3:19

Crec i hem temo que lo que hi ha es un admin i lo altre son moderadors o algo així, amb permissos per fer de tot, menys per tenir l'ultima paraula, que això es el que va heretar realment Naboal de Catlander.
enrivax

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por montserrati Dc 4 Set 2013 - 10:41

com a admin, puc afegir apartats al forum, canviar colors, bannejar gent, donar permissos, moure post, esborrar post i pallassades varies com dir que aixó ------ signifiqui montserrati guapo, l'únic que no puc fer es esborrar l'admin central, i si hi ha que fer eleccions pels admins, jo estic liadet amb el CP, quan vulgueu podeu començar a llençar-les, que tots teniu ditets i teclat
montserrati
montserrati

Nombre de missatges : 341

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por enrivax Dc 4 Set 2013 - 18:37

Val, però primer s'ha de saber exactament, com está el tema dels nivells d'administració.
Es a dir, si catlander está totalment desvinculat, si Naboal te actualment TOTS els poders o sigui, l'administració central.
Una vegada Naboal o qui ho sapiga, ho deixi clar, obrim un fil per postular-se a administradors i decidim quants n'hi ha de haver i si ha alguna cosa mes a plantejar i desprès votem.
La feina ben feta...
enrivax

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 5 Set 2013 - 4:04

A mi m'agradaria saber la IP d'aquell compte que va publicar el meu face :S

A veure: Nabo te l'admin central (compte admin)
Ha donat a dit permissos d'administradors secundaris als seus amiguets. (comptes normals amb permissos d'administrador)

M'equivoco?

No se per què però no m'extranya. En fi... ja us ho fareu xD
ita

Nombre de missatges : 104

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por montserrati Dj 5 Set 2013 - 12:19

ita tenim admins generals, que per cert han de ser votats, de mentres, derviriles i jo estem provisionals, podem fer de tot, tenim accés al panell d'administració, crec que només hi ha unes coses blindades, peró molt poquetes
montserrati
montserrati

Nombre de missatges : 341

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Karnitx - Ali Gual Dj 5 Set 2013 - 16:14

no entenc pq naboal té la compta d'administrador, la que es propietària del fòrum
Karnitx - Ali Gual

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por foltof Dj 5 Set 2013 - 22:54

Karnitx - Ali Gual escrigué:no entenc pq naboal té la compta d'administrador, la que es propietària del fòrum
Perquè al contrari que tu i la teva amigueta ( que encara no sé per que no està ban ), naboal no ens ha robat diners.

foltof
foltof

Nombre de missatges : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dj 5 Set 2013 - 23:23

foltof escrigué:
Karnitx - Ali Gual escrigué:no entenc pq naboal té la compta d'administrador, la que es propietària del fòrum
Perquè al contrari que tu i la teva amigueta ( que encara no sé per que no està ban ), naboal no ens ha robat diners.

Perdona la meva ignorancia, però: Els que han robat money, el castig haurie de ser no tornar a tindre acces als diners de l'estat. I el que ha deestruit l'anterior forum (NABOAL) no haurie de tindre la possibilitat de carregar-se el nou forum.

Vaja, jo dic que això serie la logica.
Fourfantastic
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por foltof Dj 5 Set 2013 - 23:49

Fourfantastic escrigué:
Perdona la meva ignorancia, però: Els que han robat money, el castig haurie de ser no tornar a tindre acces als diners de l'estat. I el que ha deestruit l'anterior forum (NABOAL) no haurie de tindre la possibilitat de carregar-se el nou forum.

Vaja, jo dic que això serie la logica.[/quote]
Roben 1150G i dius que la sanció té que ser no tornar a tenir accès als diners de l'estat? Shocked 

A Xile, un MoI va robar 154G. Està sancionat de per vida, no pot ocupar cap càrrec i ningú vol saber res d'ell per alta Traïció.

Busca les 7 diferencies, company.
foltof
foltof

Nombre de missatges : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dj 5 Set 2013 - 23:53

foltof escrigué:

Roben 1150G i dius que la sanció té que ser no tornar a tenir accès als diners de l'estat? Shocked 

A Xile, un MoI va robar 154G. Està sancionat de per vida, no pot ocupar cap càrrec i ningú vol saber res d'ell per alta Traïció.

Busca les 7 diferencies, company.
No no, no m'explica bé. No estic parlant de castigs afegits, com sancionarlo de per vida, però això són coses que s'haurien de votar i debatir quines coses si i quines no sobre la sanció.

Però com a cosa base és: El que roba diners no ha de tornar a tenir la possibilitat de fer-ho, i el que reventa forums doncs no hauria de tenir la possibilitat de tornar a fer-ho.
Fourfantastic
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dj 5 Set 2013 - 23:55

El problema està en que jo no em vaig "petar" cap Fòrum...misteri resolt.
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dv 6 Set 2013 - 0:03

Naboal escrigué:El problema està en que jo no em vaig "petar" cap Fòrum...misteri resolt.
Si mal no recordo vas incitar a fer-ho http://rcstatic.cat/ 

I si mal no recordo tu i l'admin del forum anterior, no recordo el nom, deieu que es podrie recuperar les coses del forum perdut i nose com ha acabat el tema, una mentida més, no?
Fourfantastic
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dv 6 Set 2013 - 0:12

Tens mala memòria o mals informadors, l'acció de deixar de tenir operatiu el fòrum va ser integrament del company eArtuditu per culpa d'accions sense justificació per part de Kinami i Ita ita (edició de misstages i canis de contrasenya al propi admin owner) que el van cabrejar fins el punt de tancar el fòrum i ell em va dir que tenia les dades però sense tractar i que les podria recuperar, però no me les ha donades, si taaaaaan t'interessa els hi pots demanar tú mateix.
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt