He tornat \o/
+8
ita
montserrati
enrivax
pau esteve
Fourfantastic
Derviriles
Naboal
joanj90
12 participantes
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
He tornat o/
Despres de que vaig tenir de marxar a corre cuita per temes de feina, ja he pogut tornar a casa. Espero que la meva ausencia no hagi donat problemes (especialment el NBE), sento les possibles molesties pels clients >.<.
Bé, ja torno a ser aqui al 100% així que don't worry be fapen :3
Bé, ja torno a ser aqui al 100% així que don't worry be fapen :3
joanj90- Nombre de missatges : 37
Data d'inscripció : 27/06/2013
Re: He tornat \o/
doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Naboal- Ministre d'economia
- Nombre de missatges : 642
Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Derviriles- Nombre de missatges : 220
Jo també t'estimo Derviriles :*
Li vols explicar per IRC, perque així pots explicarli l'historia manipulantla com tu vulguis i així ningú s'enterara, eh pillin!!! Aish naboal, que ja ens anem coneixentNaboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Fourfantastic- Refugiat
- Nombre de missatges : 77
Data d'inscripció : 28/06/2013
Derviriles escrigué:Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.
Fourfantastic- Refugiat
veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpteFourfantastic escrigué:mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.Derviriles escrigué:Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
pau esteve- Nombre de missatges : 324
Pues eso... el forum ha deixat de ser l'imparcialitat que Catlander pregonave.pau esteve escrigué:veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpteFourfantastic escrigué:mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.Derviriles escrigué:Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Fourfantastic- Refugiat
vam ser natros que li vam demanar que vingues i fes algo, i va elegir cedir l'administració, em pareix sensat.Fourfantastic escrigué:Pues eso... el forum ha deixat de ser l'imparcialitat que Catlander pregonave.pau esteve escrigué:veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpteFourfantastic escrigué:mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.Derviriles escrigué:Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
El sensat serie més d'un admin i a poder ser algú que no l'hagues liat amb l'anterior forum (i aixó va per a les dos bandes).pau esteve escrigué:vam ser natros que li vam demanar que vingues i fes algo, i va elegir cedir l'administració, em pareix sensat.Fourfantastic escrigué:Pues eso... el forum ha deixat de ser l'imparcialitat que Catlander pregonave.pau esteve escrigué:veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpteFourfantastic escrigué:mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.Derviriles escrigué:Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Fourfantastic- Refugiat
Be... al menys sembla que ja no soc l'unic que reclama que l'administraió del fòrum te que ser neutral, per elecció democrática, sota el control del govern i amb mes d'un administrador.
Per cert, no s'havia d'escollir al administrador o administradors democráticament?
O això es el que es deia aquí: https://eegipte.forocatalan.com/t26-novetats-del-forum
Per cert, no s'havia d'escollir al administrador o administradors democráticament?
O això es el que es deia aquí: https://eegipte.forocatalan.com/t26-novetats-del-forum
enrivax- Nombre de missatges : 459
Edat : 110
Ubicació : Puigmal
hi ha més d'un admin crecFourfantastic escrigué:El sensat serie més d'un admin i a poder ser algú que no l'hagues liat amb l'anterior forum (i aixó va per a les dos bandes).pau esteve escrigué:vam ser natros que li vam demanar que vingues i fes algo, i va elegir cedir l'administració, em pareix sensat.Fourfantastic escrigué:Pues eso... el forum ha deixat de ser l'imparcialitat que Catlander pregonave.pau esteve escrigué:veig que no t'enteres de la peli... Catlander va cedir la administració perque no es podia ocupar de l'assumpteFourfantastic escrigué:mmmmm.... això no ho sabia. Interessant sobretot quan Catlander va vendre aquest forum com algo imparcial i totalment seu, dient que ni ficarie més admins, que ell serie l'únic admin tot poderos i com a molt ficarie moderadors d'algunes zones al forum.Derviriles escrigué:Per exemple, Naboal gestiona el compte d'Admin.Naboal escrigué:doncs realment han passat coses i algunes dolentes...a veure quan t'enganxo al IRC i t'ho explico.
Crec i hem temo que lo que hi ha es un admin i lo altre son moderadors o algo així, amb permissos per fer de tot, menys per tenir l'ultima paraula, que això es el que va heretar realment Naboal de Catlander.
com a admin, puc afegir apartats al forum, canviar colors, bannejar gent, donar permissos, moure post, esborrar post i pallassades varies com dir que aixó ------ signifiqui montserrati guapo, l'únic que no puc fer es esborrar l'admin central, i si hi ha que fer eleccions pels admins, jo estic liadet amb el CP, quan vulgueu podeu començar a llençar-les, que tots teniu ditets i teclat
montserrati- Nombre de missatges : 341
Val, però primer s'ha de saber exactament, com está el tema dels nivells d'administració.
Es a dir, si catlander está totalment desvinculat, si Naboal te actualment TOTS els poders o sigui, l'administració central.
Una vegada Naboal o qui ho sapiga, ho deixi clar, obrim un fil per postular-se a administradors i decidim quants n'hi ha de haver i si ha alguna cosa mes a plantejar i desprès votem.
La feina ben feta...
Es a dir, si catlander está totalment desvinculat, si Naboal te actualment TOTS els poders o sigui, l'administració central.
Una vegada Naboal o qui ho sapiga, ho deixi clar, obrim un fil per postular-se a administradors i decidim quants n'hi ha de haver i si ha alguna cosa mes a plantejar i desprès votem.
La feina ben feta...
A mi m'agradaria saber la IP d'aquell compte que va publicar el meu face :S
A veure: Nabo te l'admin central (compte admin)
Ha donat a dit permissos d'administradors secundaris als seus amiguets. (comptes normals amb permissos d'administrador)
M'equivoco?
No se per què però no m'extranya. En fi... ja us ho fareu xD
A veure: Nabo te l'admin central (compte admin)
Ha donat a dit permissos d'administradors secundaris als seus amiguets. (comptes normals amb permissos d'administrador)
M'equivoco?
No se per què però no m'extranya. En fi... ja us ho fareu xD
ita- Nombre de missatges : 104
ita tenim admins generals, que per cert han de ser votats, de mentres, derviriles i jo estem provisionals, podem fer de tot, tenim accés al panell d'administració, crec que només hi ha unes coses blindades, peró molt poquetes
montserrati- Nombre de missatges : 341
no entenc pq naboal té la compta d'administrador, la que es propietària del fòrum
Karnitx - Ali Gual- Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013
Perquè al contrari que tu i la teva amigueta ( que encara no sé per que no està ban ), naboal no ens ha robat diners.Karnitx - Ali Gual escrigué:no entenc pq naboal té la compta d'administrador, la que es propietària del fòrum
foltof- Nombre de missatges : 48
Perdona la meva ignorancia, però: Els que han robat money, el castig haurie de ser no tornar a tindre acces als diners de l'estat. I el que ha deestruit l'anterior forum (NABOAL) no haurie de tindre la possibilitat de carregar-se el nou forum.foltof escrigué:Perquè al contrari que tu i la teva amigueta ( que encara no sé per que no està ban ), naboal no ens ha robat diners.Karnitx - Ali Gual escrigué:no entenc pq naboal té la compta d'administrador, la que es propietària del fòrum
Vaja, jo dic que això serie la logica.
Fourfantastic- Refugiat
Perdona la meva ignorancia, però: Els que han robat money, el castig haurie de ser no tornar a tindre acces als diners de l'estat. I el que ha deestruit l'anterior forum (NABOAL) no haurie de tindre la possibilitat de carregar-se el nou forum.Fourfantastic escrigué:
Vaja, jo dic que això serie la logica.[/quote]
Roben 1150G i dius que la sanció té que ser no tornar a tenir accès als diners de l'estat?
A Xile, un MoI va robar 154G. Està sancionat de per vida, no pot ocupar cap càrrec i ningú vol saber res d'ell per alta Traïció.
Busca les 7 diferencies, company.
foltof- Nombre de missatges : 48
No no, no m'explica bé. No estic parlant de castigs afegits, com sancionarlo de per vida, però això són coses que s'haurien de votar i debatir quines coses si i quines no sobre la sanció.foltof escrigué:
Roben 1150G i dius que la sanció té que ser no tornar a tenir accès als diners de l'estat?
A Xile, un MoI va robar 154G. Està sancionat de per vida, no pot ocupar cap càrrec i ningú vol saber res d'ell per alta Traïció.
Busca les 7 diferencies, company.
Però com a cosa base és: El que roba diners no ha de tornar a tenir la possibilitat de fer-ho, i el que reventa forums doncs no hauria de tenir la possibilitat de tornar a fer-ho.
Fourfantastic- Refugiat
El problema està en que jo no em vaig "petar" cap Fòrum...misteri resolt.
Si mal no recordo vas incitar a fer-hoNaboal escrigué:El problema està en que jo no em vaig "petar" cap Fòrum...misteri resolt.
I si mal no recordo tu i l'admin del forum anterior, no recordo el nom, deieu que es podrie recuperar les coses del forum perdut i nose com ha acabat el tema, una mentida més, no?
Fourfantastic- Refugiat
Tens mala memòria o mals informadors, l'acció de deixar de tenir operatiu el fòrum va ser integrament del company eArtuditu per culpa d'accions sense justificació per part de Kinami i Ita ita (edició de misstages i canis de contrasenya al propi admin owner) que el van cabrejar fins el punt de tancar el fòrum i ell em va dir que tenia les dades però sense tractar i que les podria recuperar, però no me les ha donades, si taaaaaan t'interessa els hi pots demanar tú mateix.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum