Fòrum d'eCatalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El fòrum ja agafa forma. CONSELLS

El fòrum ja agafa forma. CONSELLS Empty El fòrum ja agafa forma. CONSELLS

Missatge por Admin Dv 28 Jun 2013 - 22:46

Com ja heu vist la estructura del fòrum ja s'està definint força. Cada secció té les seves subseccions pròpies i tothom pot accedir conforme al que s'espera en cadascuna d'elles.

Volia dir-vos una cosa ALS QUE TENIU COLORETS AL NICK, és a dir als càrrecs de govern, congrès, militars, etc:

1) Vosaltres sou els moderadors de la vostre secció. Només vosaltres sou responsables de que ningú faci el burru dins. Si algú us molesta heu d'avisar a l'infractor dient-li "Tens 1 avís per .... (el motiu que sigui conforme a les normes)". A la segona vegada que li hagueu d'avisar directamente m'ho dieu a la secció Ajut i Dubtes perque vagi jo i li foti un ban

2) Vosaltres a la vostre secció podeu obrir enquestes quan obriu un post nou, sempre van bé per preguntar coses a la gent. Serà especialment necessari si es tracta de votacions anònimes de candidats, lleis, etc.

3) També quan feu els temes nous (i més si son importants) els podeu penjar apart com a temes preferents que s'anomenen Avís i Permanent. Els Avisos i els Permanents "pujen adalt" de tota la resta de missatges perque tothom els vegi quan entren dins de la secció general.

Veieu a cada post que posa OPCIONS i a sota "Publicar un tema com a... " i un feu clic a la opció que voleu ja podeu clicar a enviar. Us anirà molt bé per destacar temes que per la seva urgència o perquè és interessant voleu que sempre es vegin per tothom.

I de moment no tinc més consells, ja seguirem cat 
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 112
Data d'inscripció : 26/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt