Fòrum d'eCatalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Suggerències.

+3
Vladimir Zolotariov
Admin
pau esteve
7 participantes

Suggerències. Empty Suggerències.

Missatge por pau esteve Dt 2 Jul 2013 - 1:00

Afegeixo aquest fil, si Cat vol que sigi xinxeta, per a que poguem suggerir millores al òrum.
pau esteve
pau esteve

Nombre de missatges : 324
Data d'inscripció : 27/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Suggerències. Empty Re: Suggerències.

Missatge por pau esteve Dt 2 Jul 2013 - 1:01

I l'inicio suggerint que podríem posar un Bar públic per a no-ciutadans, amb el seu corresponent Can pixa.
pau esteve
pau esteve

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Dt 2 Jul 2013 - 7:30

Fet l'anunci.

Sobre el bar públic per no-ciutadans m'estimo primer saber que en pensa la gent i si estan d'acord ho farem.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 112
Data d'inscripció : 26/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Vladimir Zolotariov Dt 2 Jul 2013 - 11:23

Jo crec que s'hauria de crear un grup de "Ciutadans". Perquè ara mateix qualsevol no-català pot veure les Corts, els tribunals de justícia, etc.
Vladimir Zolotariov
Vladimir Zolotariov

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 28/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Karnitx - Ali Gual Dt 2 Jul 2013 - 16:40

No discriminem.

Un grup anomenat ciutadanes. Aixi no ens confonem i veiem com en batmatic es una noia
Karnitx - Ali Gual

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Dt 2 Jul 2013 - 20:26

Vladimir Zolotariov escrigué:Jo crec que s'hauria de crear un grup de "Ciutadans". Perquè ara mateix qualsevol no-català pot veure les Corts, els tribunals de justícia, etc.

Val, això és important. Demà faré un nou grup anomenat ciutadans i el que no sigui e-egipci podrà veure tot menys les seccions institucionals
Admin
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por tirant Dj 4 Jul 2013 - 14:15

Al fòrum unificat d'Espanya hi ha una cosa que m'agrada molt. I és un enllaç al perfil d'eRepublikde cadascú. Bé, segur que Catmatic sap a que em refereixo xD

Si poguèssim posar aquella opció com obligatòria, i així poder acceder-hi al perfil ingame de tothom des d'aquí, seria perfecte.
tirant
tirant
Refugiat

Nombre de missatges : 27
Ubicació : Mallorca

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Dj 4 Jul 2013 - 14:35

Prenc nota, aviam si men surto

P.D. Per cert com què ets e-espanyol haig d'escurçar alguns dels teus accessos a algunes zones del fòrum http://yoursmiles.or 

Admin
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por tirant Dj 4 Jul 2013 - 14:41

:___

Una llàstima no poder ser de dues nacionalitats hehe
tirant
tirant
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 4 Jul 2013 - 14:43

+1 a lo del bar public.

Tb proposo fils de participacio ciutadana en cada ministeri com teniem al fòrum antic. És a dir, un fil de pregunta al ministre de X (tipus el del momificat espanyol) i un de propostes per al ministeri.
ita

Nombre de missatges : 104

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Dj 4 Jul 2013 - 15:04

ita escrigué:+1 a lo del bar public.

Tb proposo fils de participacio ciutadana en cada ministeri com teniem al fòrum antic. És a dir, un fil de pregunta al ministre de X (tipus el del momificat espanyol) i un de propostes per al ministeri.

Bé, en principi ho podria-ho fer igual dins de la secció Ciutadans/Política, també a la de Parlament/Assemblea del Poble, pero entenc les costums de l'altre fòrum.

Com que cada secció institucional depèn dels càrrecs públics, si -en aquest cas- els membres del govern desitgen fer una sub-secció específica per la participació ciutadana per interpel·lacions públiques m'ho poden dir i ho faig. També ho poden fer ells obrint un tema dins de la sub-secció Presidència de Govern...

Opcions hi han moltes, no cal que la Administració en faci res especial. Com veieu vosaltres cat 
Admin
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por pau esteve Dt 16 Jul 2013 - 19:40

HEM DE FER PUBLICITAT, ENCARA QUE SIGUI AMB VC.
pau esteve
pau esteve

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por inuyasha000 Dc 17 Jul 2013 - 1:53

aprovo l'ho del bar public, tambe estaria be poder posar.nos rangs personalitzats, que cadescu digui el que es vol posar i algun admin que ho fasi.
inuyasha000

Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 06/07/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Dj 18 Jul 2013 - 7:07

inuyasha000 escrigué:aprovo l'ho del bar public, tambe estaria be poder posar.nos rangs personalitzats, que cadescu digui el que es vol posar i algun admin que ho fasi.
vols dir un admin que sàpiga fer-ho (pq jo no tinc ni fava tu). En fi, ja m'ho miraré Rolling Eyes
Admin
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dj 18 Jul 2013 - 11:28

Admin escrigué:
inuyasha000 escrigué:aprovo l'ho del bar public, tambe estaria be poder posar.nos rangs personalitzats, que cadescu digui el que es vol posar i algun admin que ho fasi.
vols dir un admin que sàpiga fer-ho (pq jo no tinc ni fava tu). En fi, ja m'ho miraré Rolling Eyes

es tan facil com crear un rang que surti a partir de un altre, es a dir, subgrups
Anonymous
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por tirant Dv 19 Jul 2013 - 1:06

Jo sí que en sé xD
tirant
tirant
Refugiat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por pau esteve Dv 19 Jul 2013 - 12:01

en lo de spam em referia a que si no portem gent tant aci com a eEgipte, morirem.
pau esteve
pau esteve

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Ds 20 Jul 2013 - 11:04

pau:

El caràcter dels catalans és allò del seny (ens mirem les coses amb tranquil·litat... "guita no t'hi fiquis", "tu rai, ja vorem", "ves amb compte no prenguis mal"...) i de rauxa ("quan convé seguem cadenes, bon cop de falç"). Només fem les coses si tenim temps i ho tenim clar. Els "culs de palla"

A eR també passa el mateix: aquí la gent s'ho pren tot amb molta tranquil·litat, fa que no li fot ni cas... i un dia (que no se sap mai quant serà) aleshores se'ns inflen els pebrots i volem fer-ho tot a corre-cuita.

Resum: tu rai no pateixis pas, que quan la gent torni de vacances voldran fer-ho tot de cop. No hi tenim remei
Admin
Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por pau esteve Ds 20 Jul 2013 - 12:41

Admin escrigué:pau:

El caràcter dels catalans és allò del seny (ens mirem les coses amb tranquil·litat... "guita no t'hi fiquis", "tu rai, ja vorem", "ves amb compte no prenguis mal"...) i de rauxa ("quan convé seguem cadenes, bon cop de falç"). Només fem les coses si tenim temps i ho tenim clar. Els "culs de palla"

A eR també passa el mateix: aquí la gent s'ho pren tot amb molta tranquil·litat, fa que no li fot ni cas... i un dia (que no se sap mai quant serà) aleshores se'ns inflen els pebrots i volem fer-ho tot a corre-cuita.

Resum: tu rai no pateixis pas, que quan la gent torni de vacances voldran fer-ho tot de cop. No hi tenim remei

Clar, però ara està en entredit la seguritat nacional com dic al fil del partit eEgipti...
pau esteve
pau esteve

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum