Suggerències.
+3
Vladimir Zolotariov
Admin
pau esteve
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Suggerències.
Afegeixo aquest fil, si Cat vol que sigi xinxeta, per a que poguem suggerir millores al òrum.
pau esteve- Nombre de missatges : 324
Data d'inscripció : 27/06/2013
Re: Suggerències.
I l'inicio suggerint que podríem posar un Bar públic per a no-ciutadans, amb el seu corresponent Can pixa.
Fet l'anunci.
Sobre el bar públic per no-ciutadans m'estimo primer saber que en pensa la gent i si estan d'acord ho farem.
Sobre el bar públic per no-ciutadans m'estimo primer saber que en pensa la gent i si estan d'acord ho farem.
Admin- Admin
- Nombre de missatges : 112
Data d'inscripció : 26/06/2013
Jo crec que s'hauria de crear un grup de "Ciutadans". Perquè ara mateix qualsevol no-català pot veure les Corts, els tribunals de justícia, etc.
Vladimir Zolotariov- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 28/06/2013
No discriminem.
Un grup anomenat ciutadanes. Aixi no ens confonem i veiem com en batmatic es una noia
Un grup anomenat ciutadanes. Aixi no ens confonem i veiem com en batmatic es una noia
Karnitx - Ali Gual- Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013
Vladimir Zolotariov escrigué:Jo crec que s'hauria de crear un grup de "Ciutadans". Perquè ara mateix qualsevol no-català pot veure les Corts, els tribunals de justícia, etc.
Val, això és important. Demà faré un nou grup anomenat ciutadans i el que no sigui e-egipci podrà veure tot menys les seccions institucionals
Admin- Admin
Al fòrum unificat d'Espanya hi ha una cosa que m'agrada molt. I és un enllaç al perfil d'eRepublikde cadascú. Bé, segur que Catmatic sap a que em refereixo xD
Si poguèssim posar aquella opció com obligatòria, i així poder acceder-hi al perfil ingame de tothom des d'aquí, seria perfecte.
Si poguèssim posar aquella opció com obligatòria, i així poder acceder-hi al perfil ingame de tothom des d'aquí, seria perfecte.
tirant- Refugiat
- Nombre de missatges : 27
Ubicació : Mallorca
Prenc nota, aviam si men surto
P.D. Per cert com què ets e-espanyol haig d'escurçar alguns dels teus accessos a algunes zones del fòrum
P.D. Per cert com què ets e-espanyol haig d'escurçar alguns dels teus accessos a algunes zones del fòrum
Admin- Admin
:___
Una llàstima no poder ser de dues nacionalitats hehe
Una llàstima no poder ser de dues nacionalitats hehe
tirant- Refugiat
+1 a lo del bar public.
Tb proposo fils de participacio ciutadana en cada ministeri com teniem al fòrum antic. És a dir, un fil de pregunta al ministre de X (tipus el del momificat espanyol) i un de propostes per al ministeri.
Tb proposo fils de participacio ciutadana en cada ministeri com teniem al fòrum antic. És a dir, un fil de pregunta al ministre de X (tipus el del momificat espanyol) i un de propostes per al ministeri.
ita- Nombre de missatges : 104
ita escrigué:+1 a lo del bar public.
Bé, en principi ho podria-ho fer igual dins de la secció Ciutadans/Política, també a la de Parlament/Assemblea del Poble, pero entenc les costums de l'altre fòrum.
Com que cada secció institucional depèn dels càrrecs públics, si -en aquest cas- els membres del govern desitgen fer una sub-secció específica per la participació ciutadana per interpel·lacions públiques m'ho poden dir i ho faig. També ho poden fer ells obrint un tema dins de la sub-secció Presidència de Govern...
Opcions hi han moltes, no cal que la Administració en faci res especial. Com veieu vosaltres
Admin- Admin
HEM DE FER PUBLICITAT, ENCARA QUE SIGUI AMB VC.
aprovo l'ho del bar public, tambe estaria be poder posar.nos rangs personalitzats, que cadescu digui el que es vol posar i algun admin que ho fasi.
inuyasha000- Nombre de missatges : 28
Data d'inscripció : 06/07/2013
vols dir un admin que sàpiga fer-ho (pq jo no tinc ni fava tu). En fi, ja m'ho miraréinuyasha000 escrigué:aprovo l'ho del bar public, tambe estaria be poder posar.nos rangs personalitzats, que cadescu digui el que es vol posar i algun admin que ho fasi.
Admin- Admin
Admin escrigué:vols dir un admin que sàpiga fer-ho (pq jo no tinc ni fava tu). En fi, ja m'ho miraréinuyasha000 escrigué:aprovo l'ho del bar public, tambe estaria be poder posar.nos rangs personalitzats, que cadescu digui el que es vol posar i algun admin que ho fasi.
es tan facil com crear un rang que surti a partir de un altre, es a dir, subgrups
Invitat- Invitat
Jo sí que en sé xD
tirant- Refugiat
en lo de spam em referia a que si no portem gent tant aci com a eEgipte, morirem.
pau:
El caràcter dels catalans és allò del seny (ens mirem les coses amb tranquil·litat... "guita no t'hi fiquis", "tu rai, ja vorem", "ves amb compte no prenguis mal"...) i de rauxa ("quan convé seguem cadenes, bon cop de falç"). Només fem les coses si tenim temps i ho tenim clar. Els "culs de palla"
A eR també passa el mateix: aquí la gent s'ho pren tot amb molta tranquil·litat, fa que no li fot ni cas... i un dia (que no se sap mai quant serà) aleshores se'ns inflen els pebrots i volem fer-ho tot a corre-cuita.
Resum: tu rai no pateixis pas, que quan la gent torni de vacances voldran fer-ho tot de cop. No hi tenim remei
El caràcter dels catalans és allò del seny (ens mirem les coses amb tranquil·litat... "guita no t'hi fiquis", "tu rai, ja vorem", "ves amb compte no prenguis mal"...) i de rauxa ("quan convé seguem cadenes, bon cop de falç"). Només fem les coses si tenim temps i ho tenim clar. Els "culs de palla"
A eR també passa el mateix: aquí la gent s'ho pren tot amb molta tranquil·litat, fa que no li fot ni cas... i un dia (que no se sap mai quant serà) aleshores se'ns inflen els pebrots i volem fer-ho tot a corre-cuita.
Resum: tu rai no pateixis pas, que quan la gent torni de vacances voldran fer-ho tot de cop. No hi tenim remei
Admin- Admin
Admin escrigué:pau:
Clar, però ara està en entredit la seguritat nacional com dic al fil del partit eEgipti...
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum