Fòrum d'eCatalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

canals d'IRC

+3
Naboal
Admin
Hige
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

canals d'IRC Empty canals d'IRC

Missatge por Hige Dv 28 Jun 2013 - 21:24

com ha quedat la cosa? ara quins son els canals d'IRC públics/oficials?
Hige

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 28/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

canals d'IRC Empty Re: canals d'IRC

Missatge por Admin Dv 28 Jun 2013 - 21:40

Es que de moment no som ni oficials.

Cal que hagi activitat de govern i congrès i aleshores si ho aproven podrem fer la resta. Em d'esperar una mica Rolling Eyes 
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 112
Data d'inscripció : 26/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Admin Ds 29 Jun 2013 - 13:18

Hige:

El canal oficial d'IRC a irc.rizon.net es #catalgipcia
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 112
Data d'inscripció : 26/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dc 3 Jul 2013 - 14:42

Aquest canal que poses és el canal de 1 sol partit concret (on a més part del govern hi està banejat sense motiu)

Jo proposo que seguim utilitzant #eAndorra com sempre, i sinò fes-ne 1 tú mateix o algú més seriós que l'actual owner que per no està, no està ni al partit d'on és owner.

Editat per darrera vegada per Naboal el Dc 3 Jul 2013 - 15:36, editat 1 cop en total
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Nombre de missatges : 642
Data d'inscripció : 27/06/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por foltof Dc 3 Jul 2013 - 15:00

el canal de #catalgipcia no és l'oficial i és l'unic que consta com a tal.

Demano que aquest error és solucioni com més aviat millor.
foltof
foltof

Nombre de missatges : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dc 3 Jul 2013 - 19:22

Naboal escrigué:Aquest canal que poses és el canal de 1 sol partit concret (on a més part del govern hi està banejat sense motiu)

Jo proposo que seguim utilitzant #eAndorra com sempre, i sinò fes-ne 1 tú mateix o algú més seriós que l'actual owner que per no està, no està ni al partit d'on és owner.

Perquè? si tu vas dir que el canal #eandorra es teu i privat!!
Anonymous
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Karnitx - Ali Gual Dc 3 Jul 2013 - 19:40

Posats a dir tonteries, podriem fer que el canal oficial fós #eGibraltar

Davant de tota la merda que començarà a saltar en breus:
- Si hi fós connectat tot el dia sorgirien dos coses. La primera, que no tindria vida social més enllà de l'IRC. La segona, i que es la que hauria sortit aqui, que l'owner abusa del poder.
- Com que no estic connectat es diu que no hi sóc.

Si teniu la pell tant fina que és transparent, entreu a #erepublik.egypt, que aquest no té el nom de cap altre cosa que el joc i l'estat on juguem. I ara, aneu prendre un got de llet ben calentona i a dormir la mona.
Karnitx - Ali Gual

Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dc 3 Jul 2013 - 19:56

Aquesta fatxendaria teva Karnitx te la guardes pels teus papis que segur que et riuren les gràcies, la qüestió és molt senzilla, #catalgipcia com el nom indica només podria ser com a molt el canal del partit catalgipcià, l'owner del qual en cap cas hauria de ser algú que milita en un altre partit com és el teu cas en el partit anarkista FA.

Tan complicat és entendre lo elemental i lògic?

I sobre la meva proposta ja he dit que si no es vol #eAndorra (tot i que sempre ha sigut aquell, la lògica de la costum perquè m'entenguis) que s'en creii un altre de general on no banegin als membres del govern "for the lulz".

Això implica que aquell canal haurà d'estar regulat com ho estava #eAndorra abans.
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Karnitx - Ali Gual Dc 3 Jul 2013 - 20:23

Karnitx - Ali Gual escrigué:Si teniu la pell tant fina que és transparent, entreu a #erepublik.egypt, que aquest no té el nom de cap altre cosa que el joc i l'estat on juguem. I ara, aneu prendre un got de llet ben calentona i a dormir la mona.

...
Karnitx - Ali Gual

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dc 3 Jul 2013 - 20:45

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

...
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Karnitx - Ali Gual Dc 3 Jul 2013 - 21:37

Naboal escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

...

i jo estic ban del canal #eandorra com molta gent... El akick crec que te'l va posar un admin, tindrà les seves raons. No desviis el tema i ho facis una croada personal. Admin tanca el tema, si us plau, que això desembocarà en una altra mostra de tiramerdisme massiu.
Karnitx - Ali Gual

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dc 3 Jul 2013 - 21:40

Naboal escrigué:[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

dius algu?

perquè el canal eandorra fos official, primer tindries que desbanajar a tots els catalans que as baneat perquè no pensaven com tu, i aceptar que el canal no es teu i privat, cosa que as defensat sempre, de que es teu i primer els teus interesos
Anonymous
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dc 3 Jul 2013 - 21:53

Edahi estàs mentint! (Novetat cheers ) el canal #eAndorra ha estat sempre regulat desde que s'em va demanar per això hi havia 2 admins un troll i un absent en contra del que jo hagués fet però la gent va votar això...
En el moment en que karnitx i ita van decidir unilateralment que ara el canal "públic" de l'estat eCatalà seria el del partit (LOL?) o sigui el #catalgipcia i posteriorment haver sigut banejat del suposat canal públic sent jo membre del govern (LOL) igualment com el baneig de foltof (membre del govern també, doble LOL) vaig treure els permisos dels sabotejadors del canal oficial i vaig procedir a banejar-los com és totalment lògic inclòs tú mateix ja que vas enviar missatges ingame dient mentides al respecte i inclòs manuel perquè va ser el que em va banejar personalment.

Dit això, perquè jo, MOI d'egipte o foltof, MOFA d'egipte, estem banejats d'un suposat canal públic? (saps que significa públic?) No té lògica, però a vosaltres això de la lògica com que no va amb vosaltres oi?
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dc 3 Jul 2013 - 22:14

I xk no parlem de quan el MoI i CP et demanaven que em desbanejessis perque jo era vMoD i així pugues complir amb la meva feina, i tu no em vas desbanejar?

També banejaras a tots els que et banejin a tu d'un canal o sol m'ho vas fer a mi?

PD: No em serveix l'excusa, tu me vas banejar de #eskerraindepe perque ningu d'EI va demanar el teu .unban, al contrari alguns van estar a favor, i a tu molts egipcis entre ells (tot el govern de torn, MoI i CP) et van demanar que em treguis el ban i pel simple fet de ser owner, vas sudar del tema... vaja clar abus de poder, no?
Fourfantastic
Refugiat

Nombre de missatges : 77

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dc 3 Jul 2013 - 22:21

Fourfantastic:

A tu et va banejar el CP en actiu, o sigui jo, al cual vas expulsar del forum i del canal sense cap motiu. el fet que arribi un nou CP no vol dir que per la seva gràcia les decisions anteriors quedin eliminades, això no passa ni en països de pandereta.

A més et vaig dir i repetir que l'únic que havies de fer era desbanejar-me d'on m'havies banejat sense cap argument i tot es restituiria, el problema era que tú no volies arreglar res, ja 'tanava bé així, ergo el problema no era jo.

Dit això el teu interés perquè el tema de l'estat català eEgipte peti és manifest, tampoc saps dissimular-ho, no penso donar-te tema.

Per cert, has escrit algun fil constructiu desde que t'has registrat en aquest fòrum? No? Suspect
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Fourfantastic Dc 3 Jul 2013 - 22:26

Naboal escrigué:Fourfantastic:

A tu et va banejar el CP en actiu, o sigui jo, al cual vas expulsar del forum i del canal sense cap motiu. el fet que arribi un nou CP no vol dir que per la seva gràcia les decisions anteriors quedin eliminades, això no passa ni en països de pandereta.

A més et vaig dir i repetir que l'únic que havies de fer era desbanejar-me d'on m'havies banejat sense cap argument i tot es restituiria, el problema era que tú no volies arreglar res, ja 'tanava bé així, ergo el problema no era jo.

Dit això el teu interés perquè el tema de l'estat català eEgipte peti és manifest, tampoc saps dissimular-ho, no penso donar-te tema.

Per cert, has escrit algun fil constructiu desde que t'has registrat en aquest fòrum? No? Suspect

On fique que si algu baneje el CP, aquest algu passe a ser banejat directament del canal #eAndorra i sense consultar ni al poble, ni al congres, ni al govern?

VISCA LA DICTADURA!!

Fourfantastic
Refugiat

Nombre de missatges : 77

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dc 3 Jul 2013 - 22:35

Naboal escrigué:Edahi estàs mentint! (Novetat cheers ) el canal #eAndorra ha estat sempre regulat desde que s'em va demanar per això hi havia 2 admins un troll i un absent en contra del que jo hagués fet però la gent va votar això...
En el moment en que karnitx i ita van decidir unilateralment que ara el canal "públic" de l'estat eCatalà seria el del partit (LOL?) o sigui el #catalgipcia i posteriorment haver sigut banejat del suposat canal públic sent jo membre del govern (LOL) igualment com el baneig de foltof (membre del govern també, doble LOL) vaig treure els permisos dels sabotejadors del canal oficial i vaig procedir a banejar-los com és totalment lògic inclòs tú mateix ja que vas enviar missatges ingame dient mentides al respecte i inclòs manuel perquè va ser el que em va banejar personalment.

Dit això, perquè jo, MOI d'egipte o foltof, MOFA d'egipte, estem banejats d'un suposat canal públic? (saps que significa públic?) No té lògica, però a vosaltres això de la lògica com que no va amb vosaltres oi?

jo mentir? crec que no estas veien les mentidas que deixas anar tu...

1- Dius que el canal eandorra a estat sempre regulat i tal... cla cla, per aixó vas banejar a fourfantastic com era vMoD veritat?
2- Dius sabotejadors? estan parlan de tu i eartuditu no? perque ningu més es va carregar el forum, i si eartuditu no a vulgut tornarlo a posar online, no es per una contrasenya si no perque no vol, putser tu i estas al radera per aixo fas tanta campanya de difamar i mentir no? que jo sapiga la contrasenya del teu forum, si tu ets el propietari, pots canviar la pass al teu antoju... pero bueno, al teu ritme
3- si set va banejar dels canal de catalgipcia, es perque tu vas banejar a tothom de eandorra
4- foltof esta banejat perque va banejar a molts de nosaltres també del canal Smile
5- Esteu banejats, per tovejar el canal i fer lo privat per vosaltres banejan a tothom que us portes la contraria Wink
Anonymous
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 4 Jul 2013 - 2:21

El canal oficial és #catalgipcià, el partit catalgipcià ni tan sols existeix com a tal, no està organitzat, es una massa de 2 clickers. Era el partit unitari dels catalans, i ara ja no hi ha unitat, ja no te sentit.

I un canal on es baneja la gent per no pertanyer al teu bàndol (#eandorra) no pot ser un canal general.
ita

Nombre de missatges : 104

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dj 4 Jul 2013 - 3:46

ita escrigué:El canal oficial és #catalgipcià, el partit catalgipcià ni tan sols existeix com a tal, no està organitzat, es una massa de 2 clickers. Era el partit unitari dels catalans, i ara ja no hi ha unitat, ja no te sentit.

I un canal on es baneja la gent per no pertanyer al teu bàndol (#eandorra) no pot ser un canal general.

Això és exactament el que heu fet vosaltres amb mi i foltof al canal catalgipcia i us recordo que vau començar vosaltres, busca un altre excusa.
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 4 Jul 2013 - 4:29

1 No vam començar nosaltres

2 Estàs banejat perquè vols

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
ita

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Naboal Dj 4 Jul 2013 - 4:36

Després de rebre els bans injustament, amb l'owner passant olímpicament mentre tú feies kicks "for the lulz" evidentment que no volia saber res de vosaltres, aquest va ser una respota en calent del mateix dia, tot i que haig de reconèixer que segueixo pensant el mateix, sense Mr Edahi i Karnitx s'està molt millor Smile

Dit això, els primers a kickejar, bankikejar i finalment akickejar vau ser vosaltres, per tan vau començar vosaltres.
Naboal
Naboal
Ministre d'economia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 4 Jul 2013 - 4:39

No es cert, un dia ens vam despertar amb la meitat dels nostres akickejats a #eandorra
ita

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por foltof Dj 4 Jul 2013 - 10:01

Com a administrador del canal, informo que Karnitx i Edahi estan bandejats de #eAndorra per fer servir a espanyols feixistes de la D.A amb la intenció de trollejar-nos el canal.

Per aquest mateix motiu, hauria d'estar bandejada itaita, però no ho està perquè nosaltres estem de debò interessats en unir ponts.
foltof
foltof

Nombre de missatges : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 4 Jul 2013 - 11:20

Però si karnitx i Edahi no van fer res, vaig ser jo soleta xD I per cert, no només eren espanyols de la DA, hi ha de partits diversos i fins i tot teniu banejat un valencià nacionalista xD
ita

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ita Dj 4 Jul 2013 - 11:22

I per cert, ja estaven banejats abans, de fet el trolleig va ser per protestar per els bans.
ita

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum