canals d'IRC
+3
Naboal
Admin
Hige
7 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
canals d'IRC
Recuerdo del primer mensaje :
com ha quedat la cosa? ara quins son els canals d'IRC públics/oficials?
com ha quedat la cosa? ara quins son els canals d'IRC públics/oficials?
Hige- Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 28/06/2013
Re: canals d'IRC
Senyors, crido a l'ordre. Això és un avis.
Aquesta secció és per demanar ajut o si algú vol un aclariment amb L'ADMINISTRACIÓ
Per continuar la baralla ja teniu la secció Societat.
Moltes gràcies
Aquesta secció és per demanar ajut o si algú vol un aclariment amb L'ADMINISTRACIÓ
Moltes gràcies
Admin- Admin
- Nombre de missatges : 112
Data d'inscripció : 26/06/2013
Admin escrigué:Senyors, crido a l'ordre. Això és un avis.
Moltes gràcies
no es correcta que em borris els meus comentaris i no dels que aqui m'acusan del que no e fet o difaman per aixi tenim mal nom
Invitat- Invitat
Edahi:
No sé que ha passat i he estat mirant el log d'accions de la administració dins del panell d'administració i no trobo que hagi fet res inconscientment amb tú (potser al incorporar ahir nous grups vaig tocar alguna cosa...) , el que sí sé segur és que jo conscientment no he esborrat encara res a ningú.
En qualsevol cas et demano perdó.
No sé que ha passat i he estat mirant el log d'accions de la administració dins del panell d'administració i no trobo que hagi fet res inconscientment amb tú (potser al incorporar ahir nous grups vaig tocar alguna cosa...) , el que sí sé segur és que jo conscientment no he esborrat encara res a ningú.
En qualsevol cas et demano perdó.
Admin- Admin
A una mala, si no ens posem d'acord, sempre podem fer servir #erepublik.egypt que es l'oficial de tot Egipte.
ita- Nombre de missatges : 104
ita escrigué:A una mala, si no ens posem d'acord, sempre podem fer servir #erepublik.egypt que es l'oficial de tot Egipte.
Això mateix, anem a un canal on l'owner es el Karnitx, tot un exemple de bon govern.
foltof- Nombre de missatges : 48
foltof escrigué:Com a administrador del canal, informo que Karnitx i Edahi estan bandejats de #eAndorra per fer servir a espanyols feixistes de la D.A amb la intenció de trollejar-nos el canal.
Per aquest mateix motiu, hauria d'estar bandejada itaita, però no ho està perquè nosaltres estem de debò interessats en unir ponts.
Gracias Sara.
Fourfantastic- Refugiat
- Nombre de missatges : 77
i aquesta creuada en contra meva? feu servir les vostres energies per fer coses utils i no per llençar merda, tothom sap que en sou uns experts.
No entenc pq s'ha de discutir aixo quan són nomes dos les persones que ho volen, i un no té cs egipcia...
Admins/moderadors, tanqueu això, que no porta res de positiu.
No entenc pq s'ha de discutir aixo quan són nomes dos les persones que ho volen, i un no té cs egipcia...
Admins/moderadors, tanqueu això, que no porta res de positiu.
Editat per darrera vegada per Karnitx - Ali Gual el Dj 4 Jul 2013 - 15:10, editat 1 cop en total (Razón : Mòvil no funciona)
Karnitx - Ali Gual- Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 01/07/2013
Val, ja he dit que per discutir de temes personals hi ha altres llocs
Admin- Admin
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum